Beautiful Me;
Hai, thanks for coming. Wanna follow me? Click Follow | Or you wanna go back to Dashboard?
Enjoy!



This template by AfikahShuhaimi. Basecode by OhhAeen. Header and edited by Alia Eyra.
Thanks :)
Thursday 28 February 2013 | 19:08 | 0 comments
Assalamualaikum

Okay. Harini, semangat nak update datang membuak buak! Yalah :') Harini kan cuti? So, ilham nak menulis sangat banyak :D 

Tittle? Thanks? Yaaa. Aku nak ucap Thanks kepada kawan kawan yang selalu bagi semangat,sokongan dekat aku sepanjang aku berada kat sekolah rendah :') Aku ada lagi 1 tahun before GENG WOW (geng aku) terpisah. I fell so sad. Can I cry now? Okay. Next time :p haha. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Haaa! Nie kawan aku yang paling aku sayang :') Nama dia IRDINA ATHIRAH :') Aku dah lama berkawan dengan dia. Tapi, tahun nie dia dah nak pindah ke Kuantan. I'm so sad :( Btw, dia comel sangat :) Baik! Hotsss okay ;) Rumah dia tersangat dekat dengan aku. OMG. Miss sangat dia :'( Dah dekat 2 bulan maybe tak jumpa. Dia sekolah petang :'( OH! Lupa nak habaq, dia form 1 okay :*



Ini IRDINA JASRIZAL :') Irdina AThirah and Irdina Jasrizal bukan kembar okay :) Ini kawan aku yang selalu tolong aku dalam kelas. Aku satu kelas dengan dia :') But, sometimes kami selalu jugak gaduh. Yalah, buhong kalau bukan BFF kalau takdak gaduh sepanjjang friendship :-) 

Ini pulak Nabihah :) Aku sayang dia! Dia comel sangat :D Dia lah kawan aku sejak dari darjah 1 sampai lah. Dia tak suka merajuk ;) Dia ganas okay! mau tak ganas? Abang dia ada 6! haha. Banyak kan? That's why dekat kelas bila PJ dia suka sepak budak lelaki terutama bila budak lelaki tu cari pasal! Haaaaa. Kena sepak terus lah :D haha.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nak cerita banyak lagi sebenaqnya :) But, yang nie kot yang selalu ada kat aku. Ada seorang lagi nama dia SITI KHADIJAH. Tapi, gambaq dia takdak pun dalam lappy aku :'( pelik gilaa. Padahal aku dah save. Whatever lah :) Setakat nie je lah :) Nak buat homework kejap :* Assalamualaikum 

PUBLISH....


Old things