Beautiful Me;
Hai, thanks for coming. Wanna follow me? Click Follow | Or you wanna go back to Dashboard?
Enjoy!



This template by AfikahShuhaimi. Basecode by OhhAeen. Header and edited by Alia Eyra.
Sahabat.
Saturday 23 February 2013 | 01:28 | 0 comments

Assalamualaikum. Kawan? Yaa. Aku punya seorang kawan. But dia selalu paham aku waktu dia dekat Kedah. Now dia dah pindah pi Johor. I think, I was happy when she move. But, aku salah. Sepanjang dia takdak, hidup aku bagaikan tak lengkap.


Apa maksud aku oleh lengkap? Ya. Dulu kami bagaikan anjing dan kucing. Jumpa mesti ada sesi kutuk dan mengutuk. Merajuk,marah,nangis dan macam macam lagi. Bila aku rasa sedih or aku menangis. Mesti dia akan menangis jugak. Aku rasa dia macam kembar aku. Aku sayang dia sangat sangat :'( Bila dia pindah and last day aku jumpa dia. Aku macam tak happy. Aku rasa macam aku akan kehilangan kembar aku. Padahal, dia cuma kawan baik aku. 

Dulu, aku selalu sangat kutuk dia. Kata dia gedik lah, mengada. Now, bila dia dah pindah aku rasa macam "argh" sedih sangat :'(. Mesti dia tak ingat dah dekat aku. Dia baik sangat. Dia pandai. Dia comel. But, perangai dia lebih kurang macam aku. Kami tak suka orang yang gedik & kami seorang yang terlalu sensitif. Pantang orang sakitkan hati kami, mesti mood kami tetiba akan hilang. Still ingat, 2-3 before last day school for 2012 time. Kami bawak camera. Jenama camera sama. Bentuk pun lebih kurang sama. Kami bagaikan seorang kembar. Semua benda seolah olah sama. 

Last day sekolah. Dia peluk aku kuat kuat. That's time. Aku rasa macam ada sesuatu perkara buruk akan berlaku waktu cuti panjang haritu. Why I fell like that? because she is my best friends. Hubungan aku dengan dia takkan putus. Aku sayang dia! Aku rasa macam nak habaq 1 dunia. I love her! Very very very love her. Argh. I being crazy!!

Now, tengah tweet dengan dia. Yah. Aku takdak facebook :'( Dia pulak jarang on twitter. How I comunicate with her? #brokenenglish. Rasa sayang dekat dia macam rasa sayang seorang kawan yang terlalu lalu lalu lalu rapat.


For Syaza Afiqah Bt Sopian. Aku sayang hang sangat sangat. Bila hang balik Kedah. Jangan lupa datang rumah aku. Nak jumpa hang :'( Aku harap, UPSR next year. Kita dapat 5A and kita dapat mohon sekolah yang sama. Aku tak kisah sekolah tu kat Johor. Asalkan, tiap tiap hari kita dapat jumpa. 


Salam sayang, 
Nur Azyan Nabilah Bt Othman



Thanks you for reading :) I hope Syaza can read this entry. I love u Syaza! Jangan lupakan aku :'( *menangis*

PUBLISH....


Old things | New things