Beautiful Me;
Hai, thanks for coming. Wanna follow me? Click Follow | Or you wanna go back to Dashboard?
Enjoy!



This template by AfikahShuhaimi. Basecode by OhhAeen. Header and edited by Alia Eyra.
Perkataan perkataan....
Thursday 21 February 2013 | 23:51 | 0 comments
Assalamualaikum


Ha. What I mean by the word? Yes. I mean the word is a word that people now use. Some use the word "Walawei", "Mak Noks", "Double Awesome" and much much more. Okay. Macam aku, aku lebih suka guna perkataan "Nerghhh" ! haha :) I'm a weird huh? Hahaha. But, strangely I was. I do not like swearing going okay. There is swearing tu. But, once in a while :p (Yalah tu) haha.


Perkataan yang selalu sangat aku dengar ialah "BAB*, BODO*, SI**, BANG*** and many more. Hahaha. I admit, I always said the word. But, bukan lah selalu :) Jarang! *lah sangat* Hahaha. Okay. Please look the annoying face. Can I slap her now? hahaha. 


Hahaha. Comel kan? Auwm!! 


Okay. Haa! Pasal the words of "BABI" haaa. Hamek kau! Aku type straight terus. Baru best :p hahaha. Like this words. Aku memangg tak suka!! But, aku sebut jugak. Kebodohan terserlah -.- hahaha. 
Okey. perkataan tu selalu sangat budak lelaki kelas aku sebut. Sometimes aku rasa cam nak sepak sepak ja pipi tu kan? But, haram! haha >.< 


Haaa. Perkataan "BODOH" Lagi lah kita selalu dengar kan? Haaa. Perkataan nie kita dengar waktu kawan kita tengah marah sangat mesti ayat dia lebih kurang macam nie " Apahal dengan kau hah bodoh? errrr. aku tampar kang" Betul tak? haha. Aku pun macam tu jugak. Bila marah sangat, ayat tu lah akan keluar. Hampa lagumana? haha.


Aku sebenaqnyaa malu nak post entry nie. Taktau paseipa. Macam aku nie tak layak nak cakap pasal benda nie. Hadus. Nak publish ke tidak? Publish je lah :D haha. Nak cakap pasal apa lagi hah? haaaa!! Th moral of this entry is, janganlah kita selalu mencarut atau cakap words yang boleh membuatkan kita dapat dosa. Okay? So. Aku akhiri entry ini dengan perkataan ASSALAMUALAIKUM :D















Old things | New things